3/20/17

Mon-J Thuis / VS Portland

Wat hou ik er toch van om bij andere mensen in huis kijken. Ook altijd als ik over straat loop, moet ik toch echt even naar binnen gluren. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig om te zien hoe andere mensen leven. Maar je kan op internet volop binnen kijken in de woningen van andere mensen! Ik wil graag met jullie deze woningen delen. En toen ontstond "Thuis".

Dit huis is te vinden in de Verenigde Staten, Portland. Niet een gestileerd tijdschrift huis! Nee, gewoon een puur huis waar in geleefd wordt. Dat mag ik graag zien. Van die huizen waar je in principe al meteen weet waar diegene van houdt. Alle spullen die door de jaren heen zijn verzameld, tentoongesteld. De basis is gewoon heel rustig gehouden. Hierdoor wordt de rest eigenlijk erg goed benadrukt zonder het rommelig wordt. 
En natuurlijk is hier een bepaalde sfeer neergezet. Zo lang je maar geen huis kopieert uit de VTwonen. Daar zit geen karakter in. Daar je inspiratie uit halen is weer een ander verhaal natuurlijk! Maar het belangrijkste vind ik dat je woont in een huis waar jij je thuis voelt.
























































Liefs,
Jeanique

Bron: designsponge

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!