3/1/17

Het spijt me














































Voor als het iemand iets kan schelen, het spijt me. Vooral naar mezelf toe waarschijnlijk.
Ik heb al echt een aantal maandjes niks meer van me laten horen. Om een hele simpele reden, ik was gewoon mijn motivatie kwijt.
Toch wil ik het langzaam weer gaan oppakken. Als eerst ga ik gewoon alle verzamelde afbeelding die ik toentertijd heb verzamelt hier neergooien. Zonder uitleg, zonder tekst, gewoon random. En dan begin ik gewoon weer helemaal opnieuw met het verzamelen van inspiratie!
De reden dat ik weer begin is dat ik goed op weg ben met het sparen voor een eigen plekje. Dus ik doe dit eigenlijk vooral voor mezelf, het verzamelen van inspiratie. En als er gezellig iemand mee kijkt is dat altijd mooi meegenomen.
Hierboven dus al de eerste reeks aan oude inspiratie.
Nu hopen dat mijn motivatie blijft!


No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!