12/14/16

Om in de kerstsferen te komen




























Kerstmannenbordje van de H&M

Ik hou er wel van hoor, kerst. Er zijn er genoeg die het zware onzin vinden, begrijp ik eigenlijk ook wel. Maar ik hou gewoon van het sfeertje. En het hoeft van mij ook niet het hele jaar door, daarom vind ik het ook zo perfect als het maar een paar weekjes duurt. Dan wordt het allemaal ook net iets te zoetsappig voor mij.
Maar ik heb dus een paar leuke spulletjes verzamelt!


































HKLiving Pine tree kerst poster

























Madam Stoltz XL kandelaar van Deens









































Madam Stoltz papieren hanger van Deens












































Kerstboomkleedje van Fermliving












































Winterland boom van Fermliving












































Wandstickers van Fermliving

































Kussen met kerstmotief van de H&M 

































Fluwelen kussen van de H&M


































Onderzetters H&M

































Stervormige hanger van de H&M


































Kussen met sterren van de H&M





























Rode deken van de Zara




























Glazen van de Zara




























Sparvormige kaars van de Zara




























Kaarshouder van de Zara




























Glazen ontbijtbordje van de Zara




























Tafelkleed van de Zara 





























Theedoeken van de Zara

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!