12/16/16

Dinerspots











































Ik vind dit toch wel het lastigste plekje om mooi te vinden. Het is of snel erg rommelig of het is te leeg en los van de rest van het interieur. Ik kan ook niet echt vertellen hoe of wat ik nou mooi vind. Of nja, iets wat niet te rommelig is en is verbonden met het interieur.
Ik heb een paar dingetjes verzamelt, sommige zijn goed, sommige minder. Vaak zijn het bepaalde aspecten die opvallen.



























Dit vind ik dan weer een goed voorbeeld. Ik kan er nou niet echt goed mijn vinger op leggen. Je zou zeggen dat het een heel los onderdeel is. Onder andere door het karpet en de balk die wand met de keuken scheid. Maar toch heb ik er wel een goed gevoel bij. Misschien komt het door de kleuren? Ik weet het niet!






















De tafel in de keuken is in principe bijna altijd wel goed. Daarnaast kan het erg gezellig zijn als je gasten hebt. Terwijl je kookt kan je lekker babbelen.
Het zwart verbind alles mooi met elkaar. Een mooi voorbeeld dus!










































Hier zie je wat minder van het geheel. Maar wat ik zie, bevalt mij wel. Het heeft iets tropisch met de planten en het verweerde hout.





















































Ook hier is de eetplek weer in de keuken. Erg mooie keuken trouwens!





















































Ook hier zie je niet veel van het geheel. Maar als je de elementen los zou zien dan zou je denken dat het allemaal totaal niet bij elkaar past. Maar het valt echt als een puzzelstukje in elkaar!
Het kleedje, het bankje, de lamp, allemaal perfect!





















































Deze vind ik persoonlijk wat minder. De losse elementen vind ik wel erg mooi maar bij elkaar vind ik het een beetje saai. Als je scrolt kan je de afbeelding in twee delen zien, dan vind ik het wel mooi!














































Dit is een mooie geheel. Ik vind het persoonlijk een beetje saai. De vloer maakt het dan weer iets spannender!
















































Snoezige kleurtjes! Alles past mooi bij elkaar en vult elkaar mooi aan. Door niet helemaal voor wit te gaan, wordt het niet saai.







































Dit is denk ik meer een ontbijttafeltje. Maar het verbind wel! Vooral de houten wanden. De vele kleuren maken het weer wat spannender maar maken het niet te druk.











































Hoewel ik het plaatje erg mooi vind, vind ik dit niet de perfecte ligging voor een eettafel. Zo midden in de kamer vind ik zelf niks. Daarnaast is het kleedje te klein.
Verder een mooi plaatje, meer niet helaas!

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!