11/26/16

Zitplezier





































Allemaal fijne stoeltjes om je billetjes op te rusten!
Zoals je ziet hou ik wel van aparte stoelen. Dit kan een saai interieur op een subtiele manier wat interessanter maken. En ik heb natuurlijk weer wat inspiratie verzamelt!













































Een fijn schommelstoeltje voor een chillhoekje.

































Een vilten bekleding. Super mooi in combinatie met het hout. Daarnaast heeft deze stoel ook geen alledaagse vorm wat hem ook heel bijzonder maakt.














































Weer een schommelstoel. Ik hou daar wel van. Ik merk dat zodra ik kan bewegen op een stoel, dat ik dat doe, Bijvoorbeeld mijn bureaustoel op kantoor heeft een hele goede vering waardoor je lekker kan wiebelen. Dus daar maak ik goed gebruik van als er een leuk muziekje op staat!



















































Super fijn en mooi hoekje vind ik dit. Omringt met plantjes, perfecte plek om een boek te lezen!































Deze is misschien iets minder praktisch en zit totaal niet prettig denk ik. Maar hij is wel mooi, dus dan maar voor de sier!







































Er speciaal deze stoel. Ik hou daar wel van! Daarnaast vind ik een stoel naast je bed eigenlijk ook wel perfect. Voor je kleding bijvoorbeeld!






















































Deze stoel vind ik erg mooi. Maar hij is denk ik een beetje lastig. Het is nét geen eetkamer stoel, want dat past niet onder de tafel. Maar het is nou ook geen lekkere chillstoel voor in de woonkamer. Je zou 'm dan bijvoorbeeld in de slaapkamer kunnen zetten. Of voor de sier en dan gebruiken voor visite bijvoorbeeld!





































Deze vind ik echt super vet. Vooral omdat hij zo apart is. Ik denk alleen dat andere mensen denken dat hij heel vies is. Begrijp ik volkomen! Je zou denken dat als 'm aanraakt dat je blijft vastplakken. Maar ik denk wel dat hij heel lekker zit en ook wel lekker zacht is!

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!