11/24/16

Metaal














































Volgens mij is de industriële trend een beetje uitgestorven he? Maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uit! Ik heb vandaag een paar mooie plaatjes verzamelt waar metaal centraal staat. Zelf ben ik er niet zo heel erg van. Ik vind het mooi om te zien maar het voelt en oogt heel koud, dus ik zou het niet snel in mijn interieur verwerken.
Hieronder zie je wat er allemaal wel niet mogelijk is met metaal!










































Metaal als keukenkastje. En dan met een oude uitstraling. Dit maakt het strakke, moderne interieur wat minder saai. En door de bruin, grijze kleur geeft het wat kleur aan de ruimte! Het is een erg grote ruimte dus een kookeiland is perfect!

















































Je kan zelf natuurlijk ook hobbyen met metaal. Hierboven is een oud kacheltje gebruikt voor als nachtkastje. Super creatief. Met een likje verf heb je een uniek item! Daarboven op staat een lamp gemaakt van buiten. Ook super makkelijk zelf te maken! Ik denk je op pinterest wel het een en ander kan vinden hierover.







































Zo'n grote medicijnenkast maakt natuurlijk wel een statement in je interieur. Hij is groot en opvallend. Je moet het dan ook goed stylen, anders slokt het de rest van je interieur op. 
Maar zo'n kast is natuurlijk super handig, je kan er bizar veel in kwijt en je sorteert het ook automatisch.







































Ik zou zelf niet snel een metaal bad nemen. Want metaal is gewoon een koud materiaal. Maar het is natuurlijk wel echt een super mooi bad hierboven!


















































Deze is wat subtieler. Een snoezig rekje aan de muur waar je dingetjes op kan hangen.










































Ik vind dat er hierboven gebruik is gemaakt van een erg mooi kleurpalet. Het past allemaal perfect. Daarnaast zijn er koude elementen en warme elementen waardoor er een goede nuance ontstaat. Ik hou hier wel van!



















































Deze vind ik ook echt super leuk! Weer erg makkelijk om zelf te maken. Om het wat zachter te maken, staat er een potje met lavendel bovenop!














































Dit vind ik echt een super vet kastje! Perfect voor deze badkamer. De basis is lekker rustig waardoor de groen kleur er echt uitspringt. Daarnaast geeft het ook wat karakter aan de standaard basis.

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!