11/10/16

Lekker slapen


















































Wat kan ik genieten van zo'n aanzicht zeg! Maar ik word er ook sip van, aangezien ik niet in een van deze lekkere bedjes kan liggen. Je zou bijna zorgen dat bedden er niet knus uitzien, maar dan ga je prut slapen natuurlijk. En dat is ook weer niet de bedoeling.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hele hoop tijd heb doorgebracht in mijn bed. Ik heb nooit echt iets gehad met aan een bureau zitten als je bed er naast staat. Dus ik zit/zat altijd met mijn laptop in bed. Daarnaast kijk ik ook series in bed. Dus ja, ik breng veel tijd door in bed. Ik kan bijvoorbeeld heel makkelijk een pyjama-dag houden en de hele dag in bed series kijken. Ik schaam mij niet! Gelukkig kan mijn wederhelft dit ook.
Maar met andere woorden, mijn bed is gewoon heel belangrijk voor mij. Dus ik wil er ook graag voor zorgen dat dit plekje er mooi en knus uitziet! Ik heb weer wat inspiratie verzamelt.













































Een fluweelachtige stof is natuurlijk super knus. Dus perfect voor in de slaapkamer. Het straalt luxe uit en daarnaast voelt het ook heel fijn.
Je moet er dan weer wel van houden. Ik heb mensen gehoord die het vies vonden voelen. Ik zelf snap dat niet, maar het kan!







































Planten maken de ruimte sowieso altijd wel af. Het geeft warmte en vult lege ruimtes op. Tenzij je graag een lege kamer wilt, zijn planten perfect in de slaapkamer. Ik las laatst ergens een stukje dat er verschillende planten zijn die goed werken in de slaapkamer. Dit heeft onder andere te maken met het stofje dat ze afscheiden, de zuurstof en luchtvochtigheid.
Interessant allemaal!














































Een fijne lichte ruimte! In de zomer zou ik dit heel fijn vinden, maar in de winter wil ik knusheid. Ik vind dat ze dit bij bovenstaand interieur goed hebben opgelost door voor een donkere vloer met karpetten erop te kiezen. De karpetten maken de ruimte wat knusser en geven samen met de vloer warmte. En dit zonder dat het een minder lichte ruimte wordt.











































Ik vind dit stukje interieur een echte mix tussen mannen en vrouwen. Het leren hoofdbord maakt het echt stoer, en een perfect mannen bed. Ook de donker groene kleur op de wand past goed bij het stoere leer. Maar het nachtkastje daarin tegen, straalt weer wat meer vrouwelijkheid uit. Verder past alles wel weer perfect bij elkaar.





































Hier gaat het mij meer om de berging. Als je een hoop boeken hebt maar deze liever niet wilt laten zien, dan is dit de perfecte oplossing. Daarnaast staan ze binnen handbereik als je op bed ligt. Verder vind ik het interieur hierboven wel wat hebben, maar het mist nog iets waardoor het voor mij geen knusheid uitstraalt. Misschien planten? Planten zijn altijd goed.







































Een fijn licht en vrouwelijk hoekje. De kleuren maken het allemaal erg liefelijk. Zelf ben ik er niet zo heel erg van maar ik zou het niet heel erg vinden om hier te slapen.







































Naast dat je moet klimmen om in bed te kunnen, is dit natuurlijk wel een mooie oplossing om bergruimte te creëren. De oude houten balken op het plafond zorgen ervoor dat de ruimte niet te vlak wordt qua kleuren.










































Mooi licht hoekje. Het donker houten kastje zorgt ervoor dat het niet te wit wordt. De gouden lamp zorgt voor wat klasse.


















































Dit is mijn favoriete hoekje van deze reeks. Door de klamboo/gordijnen wordt knusheid gecreëerd. Daarnaast vind ik een laag bed ook wel iets hebben.
Ik zou er heel graag even op willen ploffen. En waarschijnlijk val ik meteen in slaap...

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!