10/12/16

Snoezige kinderkamertjes


















































Ik vind kinderkamertjes echt zo fijn om te zien. Lekker dromerig en zoet. Ik zou het zelf niet eens erg vinden om er in te moeten slapen. Nu moet je het wel goed opgeruimd houden want anders ziet het er niet meer uit. In een kinderkamer is de sleutel tot succes zoveel mogelijk bergruimte. Of eigenlijk gewoon een aparte kamer waar het kind in kan spelen. Dit is meteen goed voor later. Zo leert het kind dat je in je slaapkamer gaat slapen, en zo slaap je ook beter. Bij mij is het helemaal fout gegaan. Ik kijk in bed tv, zit met mijn laptop in bed, en toen ik op school zat leerde ik ook in bed. Maar als ik eenmaal ga slapen dan lukt het vaak niet meer omdat mijn bed gewoon niet meer lekker ligt. 
Maar goed, kinderkamers!


















































Ook in de kinderkamers moet de cactustrend doorgezet! Wel is waar in de vorm van een super schattig kapstokje. Lekker veel licht en zachte kleuren zodat het kind zo min mogelijk wordt afgeleid.















































Als je een hoog huis hebt moet je daar natuurlijk gebruik van maken! Hier hebben ze dat gedaan met een ingebouwde hoogslaper. Super leuk voor kinderen natuurlijk! Als je goed kan omgaan met je broertje of zusje, is het perfect om bij elkaar op een kamer te slapen. En het bespaart ook nog eens ruimte. Maar anders kan je ook gewoon een super vette hut onder het bed bouwen!


















































Super zoet dit kamertje. Echt voor dromerige meisjes. Fijne droomplaatjes boven je bed. Perfect voor een basisschool kindje. Daarnaast is zo min mogelijk poespas alleen maar handig als je dochter ineens in een hele andere fase komt te zitten, Justin Bieber ofzo. Zo kan je de basis gewoon houden.
















































Super mooi deze muurschildering. Ik denk dat de maan ook een echt lampje is, wat het alleen maar dromeriger maakt. En laat dat nou perfect zijn voor een slaapkamer. 



































Dit is ook zo zoet. Mooie sterrenhemel met wolkjes. Ik had vroeger altijd een heel erg druk behang en dezelfde dekbedovertrekset. Ik kon dat altijd met die vormpjes die erop zaten helemaal wegdromen in mijn fantasieën. Zo waren er huisjes met wegen eromheen, of juist een hele grote villa. En dan ging ik dit allemaal invullen met fantasieën. Super leuk. Dat gevoel heb ik ook een beetje bij dit behang. Je kan er  allemaal vormen inzien als kind. 
















































Ik zie dit plaatje er tussen staan en ik twijfel of dit wel een kinderkamer is. Ik denk het niet want het bedje is wel héél erg klein. Ik denk dat hij eerder voor een klein hondje is. Maar verder zou het een hele goed basis zijn voor een kinderkamertje.
















































Ook weer een super fijn rustig kamertje. Wil je toch kleur? Kies er dan één uit en zorg dat je in dezelfde lijn blijft met deze kleur. Dus bijvoorbeeld allemaal verschillende kleuren blauw. Of hierboven grijs. 





















































Zo'n hanger voor boven het bedje is vaak erg kleurrijk als je hem in de winkel koopt. Het is natuurlijk véél leuk om er zelf een te maken! 


















































Ik mag dat maan-thema wel! Super dromerig en zacht. Allemaal weer zachte kleuren. En zweverige vliegers. Helemaal zweverig dus, 

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!