10/8/16

Lekker Kokkerellen










































Ik weet niet wat het is, maar keukens trekken mij altijd heel erg aan. Ik denk dat het ligt aan de vele mogelijkheden, de vele spulletjes en de vele materialen die je kan gebruiken. Daarnaast hou ik ook best wel van koken. Ik doe het niet zo vaak, maar ik woon dan ook nog thuis. Misschien ligt het ook wel een beetje aan het feit dat het eten daar vandaan komt, ik hou ook best wel heel erg van eten namelijk.
Maar goed, ik heb weer mooie exemplaren voor jullie klaar staan!


















































Het muurtje achter het fornuis heeft altijd wel wat extra aandacht nodig, vind ik. Het licht het fornuis een beetje uit als het ware. Tegeltjes zijn hier perfect voor! Ze zijn in veel verschillende soorten en maten. En ook een afbeelding of patronen zijn mogelijk! Hierboven zie je een voorbeeld van zo'n afbeelding op tegeltjes. Erg gaaf natuurlijk!













































Lekker mat zwart, niet geschikt voor de vette handjes. Maar wel een erg mooie keuken! Ik ben benieuwd naar de rest.
















































Zo'n zwarte achterwand laat het koper erg mooi uitkomen. Er worden eigenlijk ook wel veel kleuren gebruikt. Maar het is totaal niet storend of druk. Het is zelfs een erg mooi geheel!









































Deze keuken heeft niet speciaal een bepaalde stijl, daar hou ik wel van! Ik ben vooral fan van het vitrine kastje dat gebruikt wordt als keukenkastje. Eigenlijk veel leuker dan zo'n grote standaard buffetkast.













































Mooi wit is niet lelijk! De omlijning van het zwarte randje en het hout maakt het speciaal en totaal niet saai. Ook wordt hier goed gebruik gemaakt van groen.













































De combinatie van modern en klassiek vind ik ook erg fijn om te zien. Hier is de ruimte erg karakteristiek en de keuken is lekker strak. De vloer is gelegd in op een klassieke manier maar het materiaal is erg stoer.






































Veel mensen vergeten dat het kozijn ook een kleurtje mag hebben! Dit kan lekker veel kleur geven aan je keuken. Zo kan je de basis rustig houden. Erg leuk aan de keuken hierboven is dat de vloer ook de kleur blauw heeft, dit verbind alles met elkaar!







































Zo'n pannerekje heb ik altijd al leuk gevonden!


















































De combinatie roze met het mat zwart maakt het lekker spannend! Dit kan zelfs voor een man nog mooi zijn.













































In zo'n witte keuken is een detail van kleur natuurlijk erg leuk! Zoals het houten onderstel.Dit maakt het een stuk minder saai.










































Deze keuken is lekker ruimtelijk en industrieel. Ik vind zelf de ruimte erg mooi, maar met het industriële heb ik niet meer zoveel, dat kan weleens hé?

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!