10/10/16

Haal de Herfst in je huis







































Houten metalen doos van de Zara

Het is weer tijd voor de Herfst. Nu beginnen ook wel is waar de temperaturen de goede kant op te gaan. Ik hou van van dat knusse weer. Kacheltje aan, kaarsjes aansteken en lekker bij elkaar kruipen. Zo vind ik dat elk seizoen wel z'n voor en nadelen heeft. Maar ik ben altijd blij als er weer een nieuw seizoen komt want aan het einde van de vorige ben je toch wel even toe aan iets nieuws. Zo kan je natuurlijk je interieur ook mee laten doen met het seizoen! Je kan voor heel goedkoop overal leuke spulletjes voor in huis kopen. Tegenwoordig gaan de Action, Zeeman, Xenos en de Blokker ook heel goed mee met de laatste trends! 
Ik heb nu wat verzamelt via mijn favoriete webshops. Deze gaan ook altijd goed mee met het seizoen. Vaak zie je dat veel webshops gewoon een vast soort product verkoopt, eens in het jaar iets nieuws, maar daar blijft het dan bij. Maar bij de H&M en de Zara heb je elk kwartaal, dus elk seizoen, weer een nieuwe collectie. 
Ik heb weer een paar mooie spulletjes verzamelt. Ik zeg het er maar voor de zekerheid even bij, dit zijn spulletjes die ik mooi vind, gewoon een paar voorbeelden. Kijk zelf op de sites voor je eigen smaak!







































Fotolijst met goudkleurige rand van de Zara







































Katoenen Velvet gordijn van de Zara




































Hangende kandelaar van Madam Stoltz via Deens




























Metalen kandelaar aap van de H&M







































Veelkleurig wollen tapijt van de Zara



























Krantenbak van de H&M







































Decoratieve Metallic libelle van de Zara



























Plaid met visgraatdessin van de H&M 






















Gouden plantenpot van Madam Stoltz via Deens































Jute Poef van Madam Stoltz via Deens







































Spiegel met zwarte metallic voet van de Zara



























Zwarte glazen vaas van de H&M







































Glazen vaas met planten print van de Zara

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!