10/2/16

Alweer die groene dingen?







































Ja ik weet het. Ik heb al een triljoen planten gepost. Maar ik hou nou eenmaal van planten. Het spijt mij niet eens. Ik ga gewoon lekker zo veel mogelijk posten!
Over plantjes gesproken, ik ben al een tijdje bezig met cactusjes kweken. Dat gaat zo bizar sloom, niet normaal. Ik heb ze volgens mij ongeveer 2 jaar geleden gezaaid en ze zijn nog geen centimeter groot. Dus in de tussentijd koop ik wel gewoon grote cactussen. Wel leuk om te zien dat ze ├╝berhaupt groeien! Ook wil ik een bonzai boompje gaan kweken. Heb heel zo'n kweeksetje gekocht met zaadjes en al. Maar heb dus op internet gelezen dat je in principe elke boom kan gebruiken, maar dat het vormen van de boom het een bonzai boompje maakt. Dus ik ben eigenlijk gewoon genept met die bonzai "zaadjes" die ik heb gekocht. Maar goed, het gaat om het idee!
Hieronder weer wat inspiratie.























































No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!