9/30/16

Wandy Wall and Plaf&ondy



























Mooie wanden maken het interieur helemaal af vandaar dat ik er vandaag een paar wil laten zien. Maar ook plafonds zijn er in veel soorten en maten, dus ook deze staat er tussen!










































Een erg mooie keuken. Maar om die reden staat hij niet in dit lijstje. Het gaat natuurlijk om de wand! Van die perfecte behangetjes zijn na loop van duur best wel saai. Dit behang is oud gemaakt, wat lekker veel karakter geeft aan het interieur. Past perfect bij de koperkleurige keuken, welke ik echt super vet vind trouwens!












































Je kan kiezen voor lambrisering op je wanden maar waarom niet op je deur? Het maakt je kamer een stuk speelser. Moet je het wel goed doen natuurlijk. Lijkt mij namelijk best wel lastig om de lijn op je deur door te laten lopen.
















































Dit vind ik ook echt super vet, maar moet weliswaar perfect uitgevoerd worden wil het mooi zijn. In een saaie kamer kan je hier heel goed een eye-catcher mee creëren. 



























Plafonds kunnen saaie interieurs ook een heel stuk opvrolijken! Dit is dan denk ik een plakplaatje. Maar waarom niet? Als je in de buurt komt van de real deal ben ik al blij hoor!
















































Gewoon de wanden én het plafond van hout! Geeft het interieur gelijk een stuk meer warmte!







































Wat ik ook erg mooi vind is de hele wand bekleed met lambrisering. Geeft iets klassieks. Maar als je het dan weer combineert met moderne aspecten voor het wat speelser! Ook het kleurtje geeft het interieur een frisse boost.







































Ook hier zijn de hele wanden bekleed met lambrisering. Ik weet alleen die wat die bruine vlakken zijn. Afgebladerd verf of iets? Ziet er in ieder geval vanaf hier wel vet uit!



























Hier gaat het om het plafond. Je ziet hem helaas niet zo heel goed maar ik denk dat het 't zelfde idee als hiervoor is. Gewoon een plakplaatje.


















































Als laatst nog een plafond. Deze is iets specialer en zal je niet snel nadoen. Ik denk dat het een hoop centjes kost en om het zelf te maken is het een beetje een gedoe. Maar het is wel erg mooi!

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!