9/27/16

Long time...























































Dat is lang geleden zeg! 
Ik had lekker 3 weekjes vakantie dus ja, er is eigenlijk gewoon niets van mijn blog gekomen. Ik heb allemaal leuke dingetjes met mijn lieve vriendje gedaan, en dat gaat toch echt even voor!
In ieder geval, ik ben weer helemaal terug. Er staan allemaal mooie inspiratiebeelden te wachten en ik ben ook weer lekker aan het verzamelen! Ik was voor mijn vakantie begonnen met de herfst blogs, hier ga ik uiteraard ook weer mee verder. Er komt onder andere beddengoed, accessoires en meer leuks. 
Óók had ik beloofd om wat van mijn schilderwerkjes te laten zien. Ik wacht eigenlijk op het goede moment om ze te fotograferen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er misschien wel 10x aan heb gedacht, maar het was telkens al donker en dan worden de foto's gewoon niet mooi. Maar het komt eraan, nog even geduld, voor de enkeling die er op wacht tenminste.

Maar goed, over hierboven. Gewoon simpel, allemaal random afbeeldingen die eigenlijk niet passen bij de thema's die ik heb. Dan krijgen ze een eigen thema, random!

Liefs,
Jeanique 

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!