9/28/16

Fijne binnenkomers





















































Een fijne binnenkomer is natuurlijk wel belangrijk. Er zijn uiteraard allemaal verschillende manieren om je hal wat fijner te maken. Het is natuurlijk ook het eerste wat mensen zien voor ze je huisjes binnen gaan. Ik heb weer allemaal mooie beelden verzamelt hieronder!













































Een fris maar warm halletjes. Door de witte basis is het lekker fris en open. Maar door het kleedje en de warme houttinten wordt het warm en huiselijk. Deze hal heeft het voordeel van de grote ramen natuurlijk ook enorm mee. De plantjes maken het geheel af.



















































Ook hier is gekozen voor een witte basis. Het is lekker safe natuurlijk, maar heeft ook een enorme uitstraling. Hier is gekozen om het rustig te houden. Er is weinig warmte aanwezig, ik mis dit dan ook. Daarnaast is de visgraat vloer wel weer een goede keuze geweest. De deur naar de woonkamer past ook erg goed bij het plaatjes. Lekker strak!


















































Dit is alleen een detail van een hal, maar eigenlijk ook wel het belangrijkste. Want waar laat je je jassen en tassen? Ik zelf ben fan van alles in een dichte kast proppen. Waarschijnlijk doen de bewoners van het bovenstaande huis dat ook. Want er hangt bijzonder weinig aan de, mooie, kapstok. Ze hebben alleen gekozen voor de mooie en rustige jas en tassen, wat ook weer sfeer geeft aan het hoekje. Een bankje is ook altijd wel handig in de gang. Thuis zit ik vaak op de trap om mijn schoenen aan te doen, of ik neem te mee naar de bank in de woonkamer. Super onhandig natuurlijk!













































Het valt me nu pas op dat alle afbeeldingen een witte basis hebben! Bij de bovenstaande vind het wit niet storend. Dit komt voornamelijk door het contrast van de zwarte vloer. Het maakt het spannender denk ik. 


















































Natuurlijk weer de witte basis. Hier is het lekker stoer gemaakt door middel van de gegoten vloer. Dit geeft een strak maar karakteristiek uiterlijk. Een mooi natuurlijk kleurtje op de trap maakt het mooi af.
















































De afbeelding is een beetje overbelicht zie ik, maar ook weer de witte basis. Hier is gekozen voor wat meer kleur. Een lichtroze wand met daarop een koperkleurige (zelfgemaakte?) kapstok. Het fel oranje kastje zorg ervoor dat het niet flets wordt.






























Hier is het strakke van het wit gecombineerd met het karakteristiek van het huis. De tegeltjes passen er ook erg goed bij. Verder is het niet heel erg mijn smaak, maar ja, dat heeft iedereen wel eens!





















































Een erg stoere hal! De zwarte elementen en de houten vloer passen erg goed bij elkaar! En als je veel jassen hebt en een hoog plafond, is dit de perfecte oplossing! Moet wel alles zwart zijn natuurlijk...

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!