7/28/16

Lovely Outdoor Spaces











































Nog zo'n dingetje wat veel mensen vergeten, de tuin! Het is toch fijn om met lekker in een gezellige tuin te zitten? En eventueel mensen te ontvangen? Lekker te tuinieren of lekker te zonnen?
Ik loop weleens langs een voortuin waar gewoon onkruid hoger dan mij leeft, dat kan toch niet? Of ik heb uitzicht vanuit mijn raam op de tuinen van andere mensen en daar liggen alleen maar tegels.
Achja, ik heb hieronder wat inspiratie voor deze mensen staan. Maar als je tuin als mooi is kan je hem altijd mooier maken!


















































Een lekker rustige tuin. Best wel een beetje Scandinavisch om het maar een naam te geven. De planten en cactussen maken het lekker tropisch en warm. Ook een erg leuk idee om plankjes op je schutting te plaatsen en hier je plantjes opzet. In plaats van die standaard ophang plantenbakken.













































Lekker veel planten, daar hou ik wel van! Ik vind dat dat je tuin lekker knus maakt, daarnaast hou ik zelf ook wel van tuinieren dus dan is het sowieso heel fijn. Maar als je daar niet van houd moet je het niet doen, dat is zielig voor de plantjes. Of een tuinman inhuren natuurlijk!
Wat ik hierboven ook erg mooi vind is het gebruik van oranje, dit maakt het ook weer lekker warm, met al dat zwart.



































Dit is natuurlijk perfect voor een dakterras. Ik ben echt jaloers op de mensen die dit hebben. Het liefst wil ik een heel hoog dakterras zodat niemand je eigenlijk ziet! Ik hou sowieso wel van een mooi uitzicht.













































Dit is natuurlijk een perfect idee als je een hele grote boom in je tuin hebt staan. Gewoon helemaal vol hangen met lampjes. En dan lekker tot super laat in je tuin blijven zitten met de zomeravond koelte. Heerlijk lijkt mij dat. Met lekker veel planten maak je het plaatje helemaal af.



















































Bij jonge kinderen en een grote tuin kan je natuurlijk een mooie (boom)hut in je tuin zetten.
Verder vind ik hierboven de bank een erg leuk idee. Gewoon een houten pallet/plank, je legt er kussens op en je hebt een bank, wat ook als tafeltje kan functioneren.
Ook is het leuk als je weinig kleur hebt om iets te laten poppen, zoals hierboven het gele tafeltje.
Verder is de tuin heel onderhoudsvriendelijk aangezien er geen planten in staan.


















































Ik vind dit ook zo mooi. Je huis bekleed met planten, niet teveel natuurlijk, maar zoals hierboven. Dit maakt het lekker romantisch. Een beetje kleur erbij en je hebt een Ibiza/Griekse sfeer.
Verder gebeurt er niet zoveel in deze tuin, dus ook weer onderhoudsvriendelijk.



















































Deze tuin loopt gewoon door naar binnen! Zo kan je super snel van binnen naar buiten verplaatsen, en andersom! Daarnaast vind ik die planken erboven (ik weet even niet meer hoe het heet) erg mooi. Ik zie dat er ook al planten op groeien, lijkt mij erg mooi als dat helemaal vol hangt. Dan heb je groen boven je.













































Dit is een hele lichte tuin. Waarschijnlijk gewoon een beetje overbelicht. Maar hij is wel voornamelijk wit, dat maakt je tuin lekker zomers. En dan met de cactussen en palmen erbij. Ik ben fan! Hoewel ik normaal niet zo hou van hele lege tuinen.








































Dit is echt mijn smaak! Een tuin met lekker veel planten! Daarnaast vind ik de vloer erg mooi, dit zie je niet vaak in een tuin. De banken van bamboe maken hel plaatje helemaal af met de zomers blauwe kussens erop. Ook deze tuin heeft een Grieks sfeertje.













































Mooie manier om je plantjes neer te zetten. De klim op op de muren maakt het nog lekker knus, Wat industriƫle meubeltjes om het wat stoerder te maken. Erg mooi!











































Dit vind ik ook een erg fijne tuin! Vooral het zwembad erin. Ik vind altijd dat blauw lijkende water maar niks, dit groene heeft wel iets tropisch. Daarnaast vind ik de vloer echt super mooi! Eigenlijk vind ik alles gewoon mooi, het hele plaatje klopt gewoon! Het heeft op een of andere manier ook weer iets Oosters.

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!