7/2/16

Floor is Base


















































Ik ben van mening dat vloeren de basis zijn in het interieur. Je hoeft niet je interieur er van af laten hangen, maar het is toch zeker de basis. Er zijn tegenwoordig ook zoveel mogelijkheden. Denk aan PVC en vinyl maar ook het oude vertrouwde laminaat en parket, ook gegoten vloeren zijn populair. Zelf vind ik tegeltjes erg mooi, hier zijn ook veel mogelijkheden in.
















































Ik vind deze vloer dus echt zó mooi! Geen idee hoe je dit voor elkaar krijgt. Ben ik dan ook wel heel benieuwd naar. Het geeft het hout weer net wat meer levendigheid. Alsof een boom in plakjes is gezaagd en meteen gelegd is. Heel bijzonder!













































Dit vind ik een knap staaltje goed gebruik maken van de ruimte. Als je even kijkt lijkt het bijna 3d te worden. Super gaaf. Het maakt je saaie hal weer net wat meer speciaal, zonder dat je tierelantijntjes hoeft je gebruiken.







































Dit is op het moment misschien wel zo'n beetje mijn droomvloer. De kleurcombinatie zacht roze en roest rood vind ik erg mooi. Daarnaast de geometrische vormen die het dan weer nét ietsje moderner maken. Ja, erg mooi!







































Van zo'n vloer als je hierboven moet je echt houden. Dit staat het mooist in een stoer, modern manneninterieur (vind ik). Met manneninterieur bedoel ik niet per se dat een man bezig geweest is met inrichten maar dat het gewoon een stuk praktischer is en veel minder accessoires en tierelantijntjes. Als je als vrouw daarvan houd dan ben je niet per se een man hoor, wees maar niet bang! 


















































Deze tegeltjes zijn ook erg mooi! Art deco maar dan met een moderne twist. Als je een erg rustig interieur hebt dan zou je hier nog wel je hele vloer mee kunnen doen maar verder zou ik het niet aandurven buiten mijn badkamer.















































Zo'n gegoten vloer is natuurlijk ook erg stoer! Je kan ermee de industriële kant op of bij modern past het ook heel goed. Die zoals hier boven is nog best wel een beetje rough. Je ziet als het ware precies hoe ze het hebben gegoten en glad hebben gestreken. Dit heeft ook weer z'n charmes.



De vloer hierboven is natuurlijk perfect voor in een hal. Hij lijkt er wel voor te zijn gemaakt. Met de lijst en alles eromheen. Erg mooi! Hierboven is gekozen voor een rustig wit interieur zodat de vloer echt in het middelpunt staat. Maar je kan ook gaan voor lekker landelijk. Wat je zelf mooi vind!

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!