7/14/16

A Pink Dream




















































Ik haatte roze vroeger. Eigenlijk nog steeds als het in verband wordt gebracht met meisjes. Ik denk dat ik dat idee niks vond. 
Maar als ik nu bedenk wat je allemaal met roze kan! Echt zoveel combinaties! Met bijna elke kleur is het wel te combineren. Je moet alleen wel durven. Ik zelf ben fan van de combinatie rood en roze. Je moet dan wel opletten welke roze en rood je gebruikt want het kan natuurlijk niet allemaal klakkeloos bij elkaar. Maarja, dit heb je eigenlijk altijd wel als je mooie kleurcombinaties wilt maken.
Hieronder heb ik een paar inspiratiebeelden beelden verzamelt van wat er mogelijk is met zacht roze.


















































Een lekker oosters sfeertje in je slaapkamer. Als ik denk aan oosters dan denk ik aan veel kleuren en patroontjes. Hierboven zijn er wel veel patroontjes gebruikt maar de kleuren zijn erg zacht en subtiel gebruikt. Het okergoud, wat overigens helemaal in is dit jaar, gecombineerd met het roze maakt het lekker warm en oosters. De basis is lekker rustig gebleven met de witte wanden en vloer.


















































Een fotobehang is ook echt super gaaf. Nou is het thema nu roze en daar passen flamingo's natuurlijk perfect bij. Gecombineerd met de groene planten op het behang maakt het lekker tropisch.
In zo'n behang worden natuurlijk heel veel verschillende tinten gebruikt. Als je goed kijkt ook een soort oranje. Deze kleur hebben ze eruit gepikt en bijpassend kussentje ervoor gelegd. Hetzelfde bij het leuke bankje.
































































Je kan natuurlijk ook een schouw met de muur erachter een kleur geven. Zet wat leuks op de schouw en het springt eruit! Hierboven is gekozen voor kleurrijke potjes met cactussen.
De klok vind ik trouwens ook echt super leuk, eens wat anders dan zo'n rond ding.







































Hier gaat het wat minder om het totaalplaatje. Hier vind ik de roze kleur gewoon heel erg mooi en dat samen met de structuur van fluweel.














































Hier gaat het ook weer niet om het totaalplaatje. Ik vind deze stoel echt prachtig. De combinatie van het hele zachte roze en dan met het lichte hout, Perfect gewoon.
Ik vind het ook een leuk detail dat er een nummer in gebrand staat, ik weet dan weer niet waar het voor staan, misschien het merk? Of de handtekening van de ontwerper? Maar vind het sowieso een leuke manier om iets letterlijk te brandmerken.













































Weer de basis wit in combinatie met het zachte roze, erg fijn. Hier is er gekozen voor koper detail. Wat ook erg mooi is samen met het roze.














































Roze in de badkamer! Door de glanzende tegeltjes gaat het lekker glimmen.Dit maar het soort van glamerous of zo. Normaal ben ik daar niet zo van maar ik vind dit toch erg mooi.


















































Ik vind dit een erg helder en licht interieur. Er is gebruik gemaakt van best wel een aantal kleuren maar omdat ze allemaal super zacht zijn blijft het heel erg rustig. Doordat alles rustig is qua kleuren springen de bloemen/planten heel mooi uit. Ook hier is weer gebruik gemaakt van koper, dit is gewoon een kleur wat perfect past bij roze, eigenlijk alle pastelkleuren in het algemeen.


















































Bij deze badkamer is er gebruik gemaakt van mat roze tegeltjes met een donkere voeg. Dit geeft meteen weer een heel ander effect. Ik kan niet zo goed beschrijven wat voor stijl of sfeer dit nou is.



































Ik vind dit een erg mooie kleurencombinatie. Wel heel apart en je moet het maar durven. Het lijkt mij vooral erg mooi in een interieur met als basis witte muren. Zoals je hierboven al een paar voorbeelden hebt kunnen zien.


















































Roze in de keuken, waarom niet! Deze wand is op een speciale manier geverfd waardoor het geen saaie wand wordt. Van wat ik kan zien is het een hoge muur en hier hebben ze goed gebruik van gemaakt. Ze hebben dit allemaal gecombineerd met verschillende materialen, je ziet metaal, goud, koper, hout. En toch past het allemaal heel mooi bij elkaar. De basis is weer mooi rustig gebleven.












































Dit is ook weer een mooie combinatie. Grijs, roze en wit. Als je hier de lichtste tinten van gebruikt krijg je zoals hierboven een heel mooi effect. Heel zacht en fijn. Perfect om in te slapen.




















































Hier is de roze kleur gecombineerd met een mooi donker behang. Het roze maakt het allemaal net wat zachter qua gevoel. Wit zou ik weer zo saai vinden.

Liefs,
Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!