3/18/16

Wat ik heb gekocht











































Van boven naar beneden:
Stolp van de Xenos
Bord van een rommelmarkt
Kaarsjes in de vorm van cactussen van de Xenos
Skull van de Expo

Dit zijn een aantal spulletjes die ik afgelopen 2 maanden heb gekocht. Eigenlijk vooral voor mijn uitzet, want mijn kamer zelf staat al zo goed als vol. De stolp en het bord hebben wel een plaatjes gekregen, ik heb gewoon wat andere spulletjes in dozen gedaan en plaats gemaakt. De kaarsjes zitten nog, zoals je kan zien, in de verpakking. Ik zag ik de winkel dat er al een paar kapotte bij zaten, dus ik ben hier best nog wel even zuinig mee. En de skull is te groot om er nog bij te zetten in mij kamer, dus deze blijft ook nog gewoon even opgeborgen in zijn doos. 
Ik kan echt niet wachten tot ik het huis uit ga en alle spulletjes een plekje kan geven.
Ik heb naast accessoires ook een hoop praktische spullen, zoals bestek, glazen, messen, borden, kopjes. Ik bewaar eigenlijk alles wat ik krijg van bijvoorbeeld mijn oma en mijn moeder. Dan kan ik altijd nog tegen de tijd dat ik het huis uit ga, kijken wat ik wil houden en weg doe.
Ik heb ieder geval genoeg!

Liefs, Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!