3/26/16

Architectuur 2















































Architectuur hoort er natuurlijk ook een beetje bij! 
Voor vandaag wil ik vooral de klassieke architectuur in het zonnetje zetten. Wat kan ik mij hierover verwonderen zeg! De symmetrie, de pilaren en dan de mooie plafonds en vloeren niet te vergeten. Zoveel details dat je er uren naar kan kijken. Het meeste is van tientallen (misschien wel honderden) jaren geleden. Jammer dat ze dat nu niet meer zoveel maken. Gelukkig wordt het meeste van vroeger wel mooi gehouden. 
Ik vind zelf de combinatie van een wat moderner interieur en een klassiek exterieur erg mooi. Het versterkt elkaar! Dit zal je ook zeker terug gaan zien in mijn huis later.

Liefs, Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!