2/1/16

Rebirth!



























Ik ga deze eerste dag van februari beginnen met een schone lei! 
Ik wil mijn blog nieuw leven inblazen door wat meer structuur in te brengen en alles wat persoonlijker te maken. Nu dump ik eigenlijk elke dag (tot 2 maanden geleden) maar wat afbeeldingen, en zoek het maar uit! Nu wil ik alles een beetje op soort posten en er ook wat bij typen, waarom ik die afbeelding heb gekozen bijvoorbeeld. Hoewel een afbeelding kan spreken, is het soms misschien ook wel leuk en fijn om te weten wat ik er nou zo mooi aan vind. 
Ook zal ik wat dieper ingaan op de webshops die ik al eerder had gepost. Veel bestond niet eens meer, moet je nagaan! Deze ga ik dus allemaal opnieuw posten aangezien ze allemaal ook allang een nieuw aanbod hebben.
Verder ga ik ook door met de What I want, dit vond ik erg leuk om te doen. De oude blijven er gewoon op.
Het uiterlijk van mijn blog was ook redelijk aan vernieuwing toe. Het idee blijft hetzelfde maar dan met een nieuwe twist, wat meer eigen!
Binnenkort wil ik ook interieuradvies gaan aanbieden via mijn blog maar daar moet ik eerst nog een plan voor bedenken, dus dat komt nog!
Ik hoop dat de volgers die mijn blog al kenden blijven en dat er natuurlijk nieuwe volgers bij komen!
Hou het ieder geval in de gaten want er is een hoop leuks onderweg!

Liefs, Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!