2/16/16

Interieuradvisering

Aangezien ik mijn diploma heb behaald als interieuradviseur, en ik hier dan ook graag iets mee zou willen doen, bied ik deze aan via mijn blog. 
Het is nog maar een klein beginseltje, want ik wil dit naast mijn huidige baan erbij gaan doen. Als bijverdienste zeg maar. 

Dus bent u helemaal toe aan iets nieuws, of pas verhuisd? Dan maak ik graag een interieurontwerp op maat. Ik zal hierin uw wensen verwerken tot een totaalplaatje aan inspiratie!

Hoe gaat dit in zijn werk?
Ik heb een stappenplan opgesteld die ik zal volgen om zo goed mogelijk helder advies te kunnen geven.
- Als eerst zullen we kennis maken. Ik kom langs bij u thuis om uw wensen te bespreken. Verder zal ik foto's maken en eventueel alles opmeten. Misschien kunt u afbeeldingen verzamelen van wat u mooi vind, zodat ik een goed beeld krijg van uw wensen. Ik zal ook met u bespreken wat u precies van mij verwacht, een uitgebreid interieurplan met alles erop en eraan of alleen een aantal schetsjes.
- Na aanleiding van het kennismakingsgesprek zal ik een offerte op maat maken met eventueel een plan van aanpak voor een uitgebreid interieurplan.
- Na goedkeuring van de offerte zal ik beginnen met het interieurontwerp.
- Van tevoren zal ik aangeven hoeveel tijd ik er nodig voor zal hebben en spreek een datum met u af om het ontwerp te presenteren. Als het ontwerp af is zal ik dit bij u thuis presenteren op de afgesproken datum.
- Nu het ontwerp klaar is kunt u ervoor kiezen om dit zelf uit te voeren of om dit deels of helemaal door mij te laten verzorgen.

Interieurontwerp
Kiest u voor een uitgebreid interieurontwerp dan krijgt u een mooi ingebonden boekwerk met het hele plan. 
Dit zal bestaan uit:
- Een sfeerbeeld
- Kleuren- en materialenplan
- Een definitieve plattegrond met het plan
- Meubelvoorstel
- En als u het door mij wil laten uitvoeren komt er nog een kostenoverzicht, planning en concreet voorstel bij.
Als u kiest voor alleen advies dan krijgt u:
- Een sfeerbeeld
- Een uitgeschreven interieurplan
- En een aantal getekende voorstellen

Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op via atel-j@hotmail.com

Liefs, Jeanique 

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!