2/19/16

Het zitgebied












































Een bank is zo'n meubelstuk waar je verliefd op kan worden en waar je heel je interieur op laat afstemmen. Een bank is natuurlijk vaak groot, staat centraal en je hebt het gewoon nodig. Dus waarom niet eentje die echt super mooi is?
Ik hoorde laatst van iemand iemand dat ze haar bank had gekocht bij de Ikea, met het idee; ik heb er gewoon een nodig, maar niet uit hoe die er uit ziet. Ik vind dat er best wel wat meer tijd aan besteed mag worden. Vaak gaat de bank wel járen mee!
Nou ja, dat is mijn mening. 
Zoals je hier boven ziet, komt het fluweel ook best wel vaak terug! Het is op het moment dus best wel een dingetje voor mij.
Een tip van mij; denk goed na over je bank!

Liefs, Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!