2/12/16

Gold is the new Black












































Weer iets waar ik van houd! 
Het begon bij een gouden ring die ik kreeg van mijn oma, zo'n 10 jaar geleden. En de goudkoorts gaat er niet meer uit. Het wordt alleen maar erger. Nu koop ik alleen nog maar gouden sieraden, zilver nergens te bekennen. 
Ook qua interieur is het niet weg te denken. Ik ben al druk op zoek naar goudkleurig bestek, borden, glazen, ALLES. Nouja, ik moet niet overdrijven. Ik hoef geen goud huis.
Maar gouden details vind ik mooi, heel mooi. Overal mee te combineren en het geeft het interieur een net wat warmere touch. 
Ik heb trouwens pas een gouden skulll gekocht! Ik zal binnenkort een shoplog maken want ik heb deze maand best wel wat gekocht voor mijn uitzet.

Liefs, Jeanique

No comments:

Post a Comment

Click on the picture for a better look!