8/19/13

Personal

Heya volgers!

Ik ga wat persoonlijker worden op mijn blog, in de hoop dat ik wat meer lezers/volgers aantrek. Ik ben van plan elke week minstens één artikel dat mijn aanspreekt te plaatsen. Daarnaast wil ik ook andere inspiratie afbeeldingen delen, naast het bekende interieur. Misschien iets met mode en/of kunst.
Verder wil ik ook meer gaan tekenen en schilderen, en dit wil ik met jullie delen. Ik heb al weer bijna een tekening af dus deze zullen jullie binnenkort langs zien komen.
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

Jeanique

2 comments:

  1. Hoooi!

    Leuk dat je wat persoonlijker gaat worden!
    Ik volg je blog al een hele tijd maar nog nooit een berichtje achter gelaten! Ik vind het altijd super leuk om de leuke huizen en inrichtingen te zien. Een inspiratie voor later.

    Xx Vera

    ReplyDelete
  2. Leuk om te horen dat je mijn blog al een tijdje volgt! Voel je vrij om een berichtje achter te laten, haha.

    ReplyDelete

Click on the picture for a better look!